sâmbătă, 19 februarie 2011

Un fel de intro

Salut, eu sunt Miruna si - conform header-ului de blog - imi plac salatele:) Nu atat sa le gatesc cat sa le consum, insa din pacate vine o vreme cand cele 2 cam merg mana in mana. Si asa m-am apucat eu de experimentat tot felul de idei de retete, unele inventate (cand vreau sa am senzatia ca fac mai mult decat sa toc:), altele preluate si testate (cand vreau sa fiu sigura ca ies bine:).


De ce salate?
Nu prea petrec mult timp acasa, deci pranzul si mesele de baza ma prind mai mult prin oras. Si cum nu prea am rabdare sa petrec mult timp in bucatarie, m-am specializat pe ceva bun si rapid.
Blogul va fi deci o selectie de retete gustoase pentru toate poftele, mai consistente, mai usoare.
Nu este un indreptar in materie de mancare sanatoasa pentru ca nu am pretentia c-as fi vreun expert in domeniu, insa majoritatea ingredientelor folosite in retete sunt cat se poate de human-friendly:)

Acestea fiind spuse, trec la prima reteta de care nu ma mai satur in ultima saptamana, i-am zis Capia Delight.

Va urez degustare placuta a continutului blogului:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu